Tuesday, June 9, 2009

LevLista Party helye, módja, ideje..

nem tudom még h ki milyen városból van, vagy melyhez lakik közel, én Budapestet és Esztergomot tudom javasolni. Budapestet egyértelműen az infrastruktúrája miatt, Esztergomot pedig a varázsa miatt.

lehetséges dátumként hétvégéket választottam, és minél közelebbit, de mégis reálisan megszervezhetően, várom további ajánlatokat..

az összejövetel mikéntje millió féle lehet, és kapásból ennyit soroltam, további ötletek vagy konkrét ajánlatok ím alant megoszthatóak..

tegyünk együtt a közösségi szerveződés érdekében, közös témánk már van:
az Invitel ne megbízható

..kárpótlásként bevállalhatnák a Spontán LevLista Party főtámogatói pozícióját

4 comments:

  1. Nekem a lejobban az tetszett, hogy most megírták: kivizsgálják!
    Na de mit ????
    Talán azt, hogy több hét kellett ahhhoz, hogy rájöjjenek az automatikájuk esztelenül levelez?
    Nyilván ennyi idő kellett ahhoz, hogy egy EMBER elolvassa és kiszedje az automata folyamból a levelezést... na ott se lennék ügyfél, ha ilyen gyorsan olvassák a levelemet.

    A buli remek ötlet és igen, fizethetné az Invitel:):):)

    ReplyDelete
  2. én speciel egy vizsgaidőszak utáni bulinak jobban örülnék. :)

    ReplyDelete
  3. hát ez nem rossz... :)

    komolyan, csak nézem némán, h a sok betú mögött vannnak emberek, akik, mint én is, csak úgy belekerültek valami fircsa géphibába.

    kicsit email címnek érzem magam most... ha érted, h mire gondolok.

    Karola

    ReplyDelete
  4. vagyunk így mi is, krrál jár h már csak számok és adatok vagyunk egy statisztikai gépezetbe..

    de meg tudjuk mutatni h van másképp is..

    legyen egy vizsgaidőszak utáni buli.. mindegy.. csak legyen ;)

    ReplyDelete